حل مشکل عدم تجمیع اطلاعات
نوشته شده توسط : امیر

با سلام

یکی از مشکلات خیریه ما در زمینه عدم تجمیع اطلاعات است.بطوری که ما را در مدیریت خیریه دچار مشکل کرده است.افزونگی داده و عدم وجود نظام ساختار اداری مشکلی است که ادامه فعالیت را برای موسسه ما سخت کرده است در این زمینه چه پیشنهاداتی دارید؟

 

 

سلام

خدمت این دوست عزیز باید عرض کنم که مدیریت خیریه بروش سنتی چالشی است برای تمام موسسات خیریه ای که بصورت مکانیزه مدیریت نمیشوند. تنها راه رفع این مسئله مکانیزه سازی خیریه است.

برای مکانیزه سازی خیریه ها راه چاره استفاده از نرم افزار های خیریه است. که به دو روش میتوانید از آنها بهره مند شوید. یکی نوشتن یک نرم افزار اختصاصی خیریه و دیگری استفاده از نرم افزار های خیریه موجود است.

به شخصه سفارش یک نرم افزار اختصاصی را پیشنهاد نمیکنم چون این در اصل از نو اختراع کردن چرخ است. زمانی که یک نرم افزار خیریه به منظور مدیریت موسسات خیریه ساخته شده که موسسات خیریه فراوانی از آن استفاده میکنند و برای آنها رضایت بخش است، استفاده از یک نرم افزار سفارشی کاری اشتباه است.

نرم افزار خیریه آرشیت یکی از آن دسته از نرم افزار هاست که بنده به واسطه سابقه فعالیتم در موسسات خیریه دیدم و جدا از کاربردی بودن آن، عملکرد تخصصی در خیریه ها را نمیتوان نادیده گرفت.

بطور کلی بهترین راه برای مکانیزه سازی خیریه استفاده از پورتال آرشیت است.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: